Oldalak


Járok az álmok útján és próbálgatom a szárnyaimat.

"Álmodj, amit csak akarsz, menj, ahova szeretnél, légy az, aki szeretnél, mert csak egy életed van, s csak egy lehetőséged, hogy olyan dolgokat csinálj, amit szeretnél!" (Paulo Coelho)

"Add tovább a tudományt! Valamikor elindult a foltvarró-staféta, hogy szerteágazó világmozgalom legyen belőle. Ma névtelen foltvarróknak köszönhetik a neves művészek is azt, hogy kitaposták az utat. A foltvarrás közösségi tevékenység, ez talán a legszebb (ha nem is mindig a legmutatósabb) része. Ne felejtsd el: csak az félti a tudományát, akinek kevés van belőle. A féltékenység és az irigység veszélyes kór, elsősorban annak árt, aki birtokolja. Szabadulj meg tőle"

(Dolányi Anna: Hasznos könyv foltvarróknak)


Magamról

Saját fotó
Anya vagyok és feleség! Ez a státuszom, a foglalkozásom, a hivatásom. Három fiam van! Ha akad egy kis szabadságom, akkor alkotok. Mindenfélét. Csakúgy... A varrás nagy szerelem.

Köszönöm, hogy benéztél hozzám!

Ha megtetszett valami és Te is szeretnél, írj bátran!

bozsomati@gmail.com

2010. augusztus 9., hétfő

Szülinapok közelednek...

Nálunk a karácsony környéki, hosszú, hideg téli éjszakák háromszor is babába fordultak :-))) Ennek következménye, hogy hamarosan szülinapi zápor lesz minálunk. Két fiamnak augusztusban, a legidősebbnek pedig szeptemberben van a születése napja.
Tegnap a kicsi oroszlánomnak készült egy hátizsák. A szőlő applikáció nem az őszt hivatott csalogatni, hanem ez a jele a kisfiamnak az oviban. 4 éves lesz! Hogy rohan az idő! Komoly kis emberke, de még azért baba. Ez még az a korszak, amikor mindennek hihetetlen módon tudnak örülni. Alig várom a nagy napot! :-)) Szerintetek örülni fog?

Elkínlódgattam vele. Mert hiába varrtam meg már fejben a zsákot. Napok óta ezen "agyalok", azért csak sikerült elszabni, aztán korrigálni kellett. Az elszabás és a javítgatás miatt máshová estek a varrások. Összevarrtam, de kimaradt a pánt befűzője. Nem akartam szétbontani, így gondoltam rávarrom a pántot csak úgy simán a hátoldalra. Nem lett jó. Bontás. Jó kis tanulság volt. Összességében nagyon élveztem miközben csináltam és imádok applikálni, de azért örültem, hogy nem ribizli a gyerek jele :-))) Biztos fogok még hátizsákot csinálni!
Aztán most már a nagyfiúk következnek a sorban. Hozom majd a nekik készített ajándékokat is!

4 megjegyzés:

  1. A képen teljesen rendben valónak látszik a háti, de mint tudjuk, az alkotója ismeri minden hibáját. Nem hiszem, hogy "Zs"-nek bármi hiba is feltünne!! :) Szuper lett a szőlő, de nekem a monogram is nagyon tetszik!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen applikálsz, biztosan sikere lesz ! Képzeld, ha mák a jele :)) Bár az megoldható francia csomóval. Nagyon klassz lett, várjuk a többit :))

    VálaszTörlés
  3. én megint csak ömlengeni tudnék, úgyis tudod, hogy mindig tetszenek a munkáid :D

    VálaszTörlés