Oldalak


Járok az álmok útján és próbálgatom a szárnyaimat.

"Álmodj, amit csak akarsz, menj, ahova szeretnél, légy az, aki szeretnél, mert csak egy életed van, s csak egy lehetőséged, hogy olyan dolgokat csinálj, amit szeretnél!" (Paulo Coelho)

"Add tovább a tudományt! Valamikor elindult a foltvarró-staféta, hogy szerteágazó világmozgalom legyen belőle. Ma névtelen foltvarróknak köszönhetik a neves művészek is azt, hogy kitaposták az utat. A foltvarrás közösségi tevékenység, ez talán a legszebb (ha nem is mindig a legmutatósabb) része. Ne felejtsd el: csak az félti a tudományát, akinek kevés van belőle. A féltékenység és az irigység veszélyes kór, elsősorban annak árt, aki birtokolja. Szabadulj meg tőle"

(Dolányi Anna: Hasznos könyv foltvarróknak)


Magamról

Saját fotó
Anya vagyok és feleség! Ez a státuszom, a foglalkozásom, a hivatásom. Három fiam van! Ha akad egy kis szabadságom, akkor alkotok. Mindenfélét. Csakúgy... A varrás nagy szerelem.

Köszönöm, hogy benéztél hozzám!

Ha megtetszett valami és Te is szeretnél, írj bátran!

bozsomati@gmail.com

2011. november 9., szerda

Juszt is....

Az utóbbi időben jelentősen megcsappant a megjegyzéseim száma. Bevallom kicsit el is bizonytalanított, mert nagyon-nagyon jól esnek az elismerő szavak és nem tudom mire vélni a hallgatást. Nem megyek most bele itt hosszantartó fejtegetésekbe... Hisz a saját portámon is van mit "takarítani"! Ha nekem jól esnek a biztató szavak, akkor bizony másoknak is! Ezért csatlakoztam Ányi kezdeményezéséhez.


Elsőként leszedtem a szóellenőrzés funkciót, mert én is utálom. Hátha így nagyobb kedvetek lesz írni! :-)))

9 megjegyzés:

  1. És hogy szedted le mert én is utálom. Nekem a képemet kellett lecserélni mert fekete háromszöget rakott a helyére. szerintem mindenkinek kevés az ideje. Csak olvas és ugrik tovább.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem sokféle oka lehet annak, ha egy-egy bejegyzésre kevesebb komment jön a szokásosnál. Nem érdemes magunkban vagy a megmutatni-valónkban keresni a hibát :) Én pl annyi sok blogra feliratkoztam, hogy sokszor csak kapkodom a fejem, hova nézzek be... De tudd, hogy ha nem is írok, jövök azért és olvasok, meg csodáskodom :) (Na ezt a kommentet fél óra alatt sikerült megírnom, kutyaitatós, gyöngyözős és telefonálós szünetekkel - képzeld, mennyi ideig tart, míg végigjárom és végigkommentelem a kedvenc blogjaim :))

    VálaszTörlés
  3. Cimbi: Köszi! :-)

    Editfolt: Az irányítópulton van egy olyan fülecske, hogy "beállítások". Azon belül "megjegyzések" és ott felteszi a kérdést, hogy legyen-e szóellenőrzés.
    Remélem sikerül megtalálni!

    VálaszTörlés
  4. Jó ötlet... na én is megnézem...
    Legyen sok hozzászólód.....Kívánom...

    VálaszTörlés
  5. Bozsomatikám! Igen, sokkal kevesebb megjegyzés születik minden blogon, rohanunk állandóan, örülünk, ha néha pár percre oda tudunk ülni a géphez. Én is tapasztalom, az én játékomra is 1 hét alatt csak 3 jelentkező jött... :(
    Az is gond lehet, hogy már olyan sok blogot látogatunk, hogy elaprózzuk magunkat, a másik gond (ez az én személyes gondom), hogy a bloglistám, olyan nagy és olyan gyorsan frissül, hogy sokszor lemaradok egy-egy új, számomra fontos blog bejegyzéséről, már gondolkodok a megoldáson...

    VálaszTörlés
  6. Köszi, megtaláltam. Egy javaslat: Ha emailt kapsz, hogy van egy megjegyzésed a blogon, akkor arra nem csak itt a blogon tudsz válaszolni, /mert ide szerintem ritkán néznek vissza/ hanem közvetlenül is reagálhatsz egy válasz emaillel. Én mindenkinek így válaszolok legalább egy köszönöm-öt.

    VálaszTörlés
  7. Szia. Ibolya vagyok. Én nagyon kis hal vagyok a bloghálóban, de rendszeresen olvaslak. Most már hivatalosan is. Minden alkotásod tetszik, de főleg a hímzések. A blog-képre pedig minden egyes alkalommal rácsodálkozom és megmosolygom.
    Nekem egy fiam van és a saját lelkemnek alkotgatok.
    miboly76.blogspot.com

    VálaszTörlés
  8. Drága Bozsomati!
    Bárcsak sokszor 72-ből állna az a 24 fránya órás nap, amiből dolgozunk, gyereket, nevelünk, küzdünk a napi gondokkal és hihetetlen, de még alszunk is :D és hogy a kreatív élménnyújtó munkáról ne is csak utolsóként beszéljünk. Annyi, de annyi hozzászólásod lenne, hogy meg is unnád talán. A munkáid szépek, minőségiek, ez miatt tényleg nem kell aggódnod. Úgyhogy te csak zakatoltasd az a szuper varrógépedet és mi meg hadd gyönyörködjünk a munkáidban. Mert hogy ezt akkor is tesszük, ha idő és sokszor talán türelem híján nem szóltunk hozzá. :D Berry

    VálaszTörlés
  9. Az én indokomat ismered, de itt vagyok! :D Grétike érdeklődött a karácsonyi kapacitásod felől, sztem hamarosan megkeres!

    Cuppppp

    VálaszTörlés