Oldalak


Járok az álmok útján és próbálgatom a szárnyaimat.

"Álmodj, amit csak akarsz, menj, ahova szeretnél, légy az, aki szeretnél, mert csak egy életed van, s csak egy lehetőséged, hogy olyan dolgokat csinálj, amit szeretnél!" (Paulo Coelho)

"Add tovább a tudományt! Valamikor elindult a foltvarró-staféta, hogy szerteágazó világmozgalom legyen belőle. Ma névtelen foltvarróknak köszönhetik a neves művészek is azt, hogy kitaposták az utat. A foltvarrás közösségi tevékenység, ez talán a legszebb (ha nem is mindig a legmutatósabb) része. Ne felejtsd el: csak az félti a tudományát, akinek kevés van belőle. A féltékenység és az irigység veszélyes kór, elsősorban annak árt, aki birtokolja. Szabadulj meg tőle"

(Dolányi Anna: Hasznos könyv foltvarróknak)


Magamról

Saját fotó
Anya vagyok és feleség! Ez a státuszom, a foglalkozásom, a hivatásom. Három fiam van! Ha akad egy kis szabadságom, akkor alkotok. Mindenfélét. Csakúgy... A varrás nagy szerelem.

Köszönöm, hogy benéztél hozzám!

Ha megtetszett valami és Te is szeretnél, írj bátran!

bozsomati@gmail.com

2012. január 31., kedd

Laptop táska

Csináltam egy laptop táskát. Csakúgy! Mert nincs mit beletenni ;-) Izgatta a fantáziámat, nem hagyott nyugodni, így elkészítettem. Még mindig kékből. Mérete: kb. 38 x 28 cm


Köszönöm, hogy bekukkantottál hozzám! Legyen szép napod!

12 megjegyzés:

  1. Mondhatom azt, hogy tök jó? :) Lazán vagány - nagyon tetszik.

    Kérhetek róla méretet, hogy mekkora gép fér bele...?

    VálaszTörlés
  2. Jó lett! Nem kicsi ez egy laptopnak, Inkább mac-booknak való!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! Nálunk még lenne is mit beletenni.....

    VálaszTörlés
  4. :((( Az a gond, hogy a mi gépünk centire ekkora, uh. nem tudnám beletenni :(((

    VálaszTörlés
  5. Nagyon csini! (hétfőn kellett volna pont, így törölközőbe bugyolálva szállítottam :D)
    Ezerféle gép van, valamelyikre biztos jó, mindjárt le is mérem a sajátomat :D

    VálaszTörlés
  6. ó, ha én laptop lennék, csakis ebben szeretnék lakni! nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
  7. Annyira aranyosak vagytok! Köszönöm! :-)

    VálaszTörlés
  8. Aha!! Te is csíkos korszakban élsz! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  9. Ó, ez nagyon klassz lett, Bozsómati! Tisztára kedvet kaptam egy ilyesmi elkészítéséhez én is. Csakhogy az én laptopom oly vacak már, nem szabad lecsukni a tetejét, mert akkor végérvényesen kinyiffan... Szóval ez egy távolabbi projekt lesz, asszem.

    VálaszTörlés
  10. Kedves Bozsómati!
    szeretném megkérdezni, hogy nincs véletlenül egy tutorialod egy ilyen laptop táskához?
    nem jövök rá, hogy belül hogyan kellene szépen elvarrnom...köszönöm előre is
    Ida

    VálaszTörlés
  11. Kedves Ida!
    Tutorialt sajnos nem tudok küldeni, mert saját buksiból csináltam. A bélést a végén kézzel varrtam be.
    Biztos van rá más megoldás is...
    Köszönöm, hogy benéztél! :-)

    VálaszTörlés