Oldalak


Járok az álmok útján és próbálgatom a szárnyaimat.

"Álmodj, amit csak akarsz, menj, ahova szeretnél, légy az, aki szeretnél, mert csak egy életed van, s csak egy lehetőséged, hogy olyan dolgokat csinálj, amit szeretnél!" (Paulo Coelho)

"Add tovább a tudományt! Valamikor elindult a foltvarró-staféta, hogy szerteágazó világmozgalom legyen belőle. Ma névtelen foltvarróknak köszönhetik a neves művészek is azt, hogy kitaposták az utat. A foltvarrás közösségi tevékenység, ez talán a legszebb (ha nem is mindig a legmutatósabb) része. Ne felejtsd el: csak az félti a tudományát, akinek kevés van belőle. A féltékenység és az irigység veszélyes kór, elsősorban annak árt, aki birtokolja. Szabadulj meg tőle"

(Dolányi Anna: Hasznos könyv foltvarróknak)


Magamról

Saját fotó
Anya vagyok és feleség! Ez a státuszom, a foglalkozásom, a hivatásom. Három fiam van! Ha akad egy kis szabadságom, akkor alkotok. Mindenfélét. Csakúgy... A varrás nagy szerelem.

Köszönöm, hogy benéztél hozzám!

Ha megtetszett valami és Te is szeretnél, írj bátran!

bozsomati@gmail.com

2012. április 4., szerda

Bukszák

Olyan régóta nézegetem a szebbnél szebb bukszákat, hogy gondoltam én is kipróbálom.
Rendeltem néhány keretet innen és indult a móka.







10 megjegyzés:

  1. Mindegyik nagyon szép, de az elsőt azonnal és gondolkodás nélkül elfogadnám! :-)
    Olyan, de olyan... :-)))
    Tökéletes!

    Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. nekem a második rózsás-pöttyös a kedvencem :D

    VálaszTörlés
  3. Én mind kettőt elfogadnám !
    Nagyon szépek,ügyes vagy !

    VálaszTörlés
  4. Én most ilyen kerettel táskát akarok varrni magamnak. Remélem legalább ilyen jól fog kinézni, de még soha nem csináltam ilyen keretes valamit!

    VálaszTörlés
  5. Jaj, de jók lettek! Nekem a rózsás a kedvencem. Nehéz volt? Én a szemüveg tokkal szemezek, hogy ki kellene próbálni...csak eddig nem volt hozzá merszem. Mesélsz a kivitelezés részleteiről?

    VálaszTörlés
  6. Ó! Köszi Lányok!
    Szerintem nagyon könnyű! Én is féltem tőle. Szabásminta adja magát. Szóval vágjatok bele bátran.
    A tetején a bélést és a külső anyagot varrom össze (színt-színre fordítva) Én itt hagyok egy kis nyílást a kifordításhoz. Aztán az alja részt pedig már a bélést a béléssel, a külső részt a külső résszel varrom össze. Kifordítom. A tetejét nagyon vékonyan letűzöm. Ekkor a nyílást is bevarrom. Ráteszem a keretet és rávarrom. Ennyi az egész. :-)

    VálaszTörlés
  7. Köszi! Akkor most közelebb kerültem, ahhoz, hogy bepróbálkozzak vele! :)

    VálaszTörlés
  8. De nagyon édesek! Imádom :) A nyulakat is akik lejjebb figyelnek :) Boldog Húsvétot!

    VálaszTörlés