Oldalak


Járok az álmok útján és próbálgatom a szárnyaimat.

"Álmodj, amit csak akarsz, menj, ahova szeretnél, légy az, aki szeretnél, mert csak egy életed van, s csak egy lehetőséged, hogy olyan dolgokat csinálj, amit szeretnél!" (Paulo Coelho)

"Add tovább a tudományt! Valamikor elindult a foltvarró-staféta, hogy szerteágazó világmozgalom legyen belőle. Ma névtelen foltvarróknak köszönhetik a neves művészek is azt, hogy kitaposták az utat. A foltvarrás közösségi tevékenység, ez talán a legszebb (ha nem is mindig a legmutatósabb) része. Ne felejtsd el: csak az félti a tudományát, akinek kevés van belőle. A féltékenység és az irigység veszélyes kór, elsősorban annak árt, aki birtokolja. Szabadulj meg tőle"

(Dolányi Anna: Hasznos könyv foltvarróknak)


Magamról

Saját fotó
Anya vagyok és feleség! Ez a státuszom, a foglalkozásom, a hivatásom. Három fiam van! Ha akad egy kis szabadságom, akkor alkotok. Mindenfélét. Csakúgy... A varrás nagy szerelem.

Köszönöm, hogy benéztél hozzám!

Ha megtetszett valami és Te is szeretnél, írj bátran!

bozsomati@gmail.com

2010. december 8., szerda

Megérkezett az ajándékom!

Még mindig karácsonyi adok-kapok! :-) Tímelnél minden részletet elolvashatsz! A lényeg, hogy olyan, mint a jól ismert karácsonyi húzogatós. Mindenki "húzott" (kapott) egy nevet Timitől, akinek a játék értelmében ajándékot készített! Rettentő izgalmas volt, mert sok-sok ismeretlennel kerültem egy kalapba. Ami még fokozta az izgalmamat, hogy Timi gyöngyös lány, így inkább gyöngyös lányok voltak a jelentkezők. Nagyon izgultam, hogy helyt tudjak állni. Én Cimbilimbit húztam...

Tegnap úton voltam és amikor hazaértem egy pufi csomag várt rám. Szívem egyből a torkomba dobogott és csak azért nem kezdtem el veszettül tépni a papírt, mert hát mégiscsak ott volt mellettem a középső fiam :-)) Szóval szépen, kulturáltan felbontottam a borítékot. Az izgalom majd szétvetett. Amikor megláttam a borítékban rejtőző csodát, hát hangosan sikongattam a boldogságtól. Cseresznyevirág "húzott" engem és egy csodát kaptam tőle ajándékba! Olyan gyönyörű az a nyaklánc, hogy azóta sem tudok betelni vele. Fogdosom, nézegetem és gyönyörködöm!
Nagyon kevés ékszert hordok, mert a különlegeset, az egyedit szeretem.  Cseresznyevirág nyaklánca minden tekintetben különleges és egyedi! Csoda szép! Nagyon-nagyon köszönöm Neki innen is, hatalmas örömöt szerzett vele!!!
Tímelnek is köszönöm, hogy megszervezte ezt a játékot!
Cseresznyevirág fényképét vettem kölcsön (az ő engedélyével), mert nekem sehogyan sem sikerült normális fényképet készítenem és nem akartam, ezt a gyönyörűséget méltatlan formában közzétenni. Igen! Tényleg ilyen szép, sőt szebb, mint a fényképen! :-))
Nagyon boldog, békés karácsonyt kívánok!
Köszönöm!


8 megjegyzés:

  1. Ez tényleg gyönyörű, milyen szerencsés vagy ! Biztosan megérdemelted :))

    VálaszTörlés
  2. Úgy örülök, hogy ott van Nálad:):):)
    Gyönyörű ez a lánc:)

    VálaszTörlés
  3. Gina: Hát remélem! Igyekeztem jó kislány lenni! :-))))

    Tímel: Tényleg gyönyörű! Egyszerűen nem bírok betelni vele!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép!
    milyen jó olvasgatni, hogy mennyien megkapták már...
    én még várok türelmesen :D (vagy legalábbis próbálok türelmes lenni )

    VálaszTörlés
  5. Remélem hamarosan megkapod Te is! Annyira izgalmas! :-) Türelem nekem sem a fő erényem :DDDD

    VálaszTörlés
  6. Kedves Roberta, nagyon örülök neki, hogy tetszik! :-) Sok szeretettel készítettem neked :-)! Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok, és kívánom még azt is - ahogy mi szoktuk mondani, hogy: ne az új éved legyen boldog, hanem Te! :-)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépséges! Meg is érdemelted, miután olyan gyönyörűségeseket készítettél nekem :D

    VálaszTörlés
  8. Cseresznyevirág, Cimbilimbi köszönöm! :-))

    VálaszTörlés