Oldalak


Járok az álmok útján és próbálgatom a szárnyaimat.

"Álmodj, amit csak akarsz, menj, ahova szeretnél, légy az, aki szeretnél, mert csak egy életed van, s csak egy lehetőséged, hogy olyan dolgokat csinálj, amit szeretnél!" (Paulo Coelho)

"Add tovább a tudományt! Valamikor elindult a foltvarró-staféta, hogy szerteágazó világmozgalom legyen belőle. Ma névtelen foltvarróknak köszönhetik a neves művészek is azt, hogy kitaposták az utat. A foltvarrás közösségi tevékenység, ez talán a legszebb (ha nem is mindig a legmutatósabb) része. Ne felejtsd el: csak az félti a tudományát, akinek kevés van belőle. A féltékenység és az irigység veszélyes kór, elsősorban annak árt, aki birtokolja. Szabadulj meg tőle"

(Dolányi Anna: Hasznos könyv foltvarróknak)


Magamról

Saját fotó
Anya vagyok és feleség! Ez a státuszom, a foglalkozásom, a hivatásom. Három fiam van! Ha akad egy kis szabadságom, akkor alkotok. Mindenfélét. Csakúgy... A varrás nagy szerelem.

Köszönöm, hogy benéztél hozzám!

Ha megtetszett valami és Te is szeretnél, írj bátran!

bozsomati@gmail.com

2012. február 2., csütörtök

Gekko fun

Nem tudom, hogy írtam-e már, hogy van két leopárd gekkónk. Nagyon kis muris állatok. Igazából nem csinálnak semmit, de azt nagy hozzáértéssel. :-) Kézbe lehet őket venni, szelídek és csak és kizárólag élő rovarokkal táplálkoznak. Leginkább tücsökkel. Úgyhogy a lakásunk esténként a nyári éjszakákat idézik a tücsök ciripeléssel.
Vannak azért izgalmak is, mert az egyik kiszökött a terráriumból még a nyáron. Hiába kerestük. Nem lett meg. Már le is mondtunk róla, gondolván kijutott a lakásból valahogy. Aztán 11!!! hét után a fürdőszobában bukkantunk rá. Biztosan jelentős csapást mért a lakásban élő rovar populációra. Nem nagyon akarok arra gondolni, hogy vajon miket ehetett meg....Szerintem nem éhezett, mert jó formában találtunk rá. :-)
Ilyenek:
Ha jobban megnézitek olyan a kis pofája, mintha vigyorogna :-)

Gekkóink már többször megihlettek. Most egy övtáska erejéig. Ilyet csinálok még, mert a fiaim összevesztek rajta! :-)) Szóval a gekko-fun hasi-tasi :-))))


8 megjegyzés:

  1. Nagyon vagány! Nem csodálom, hogy a fiaid összevesztek rajta! :)

    VálaszTörlés
  2. HAHA CUKIK! :)A gekkók, de az élő tücskök és a nyarat idéző ciripelésük igen romantikus megfogalmazása a rideg valóságnak.
    Keltem már arra a tesóméknál az éjszaka közepén, télen, hogy fogalmam nem volt mi ez a zaj, és fojtott hangon kiabáltam a mit sem értő, hideg téli éjszaka elől az előszobába beengedett kutyával, hogy kussoljon..
    Majd miután ráeszméltem, hogy nem ő ciripel, a tücsköket is lekussoltam, de nem hallgattak rám. Megfordult a fejemben, hogy jégre teszem őket, de féltem ezt másnap nem úsznám meg szárazon.
    Elég zaklatott éjszaka volt. :)

    VálaszTörlés
  3. De szépek! A gekkók és az övtáska is :) Azon morfondírozok, vajon 11 hétig elvolt kaja nélkül, vagy összeszedte a szúnyogokat? (Nálunk jó dolga lett volna, laknak a fürdőszobámban pókok, meg bejönnek repkedők is, még télen is, biztos fáznak a kertben :))

    VálaszTörlés
  4. Úgy látom nem egy egyszerű család a Tiétek! De nagyon jó dolognak tartom, hogy a gyerekek már kiskorukban ismerkednek a természettel. Nagyooon jók az övtasik!

    VálaszTörlés
  5. Jaj, Szera kommentjéről jut eszembe, 1x a padlástéren a lambéria mögé rendezkedett be egy nem tücsök, hanem az a másik ciripelős, állatira hangos tud lenni, és két éjszaka húzta, mígnem fogtam magam és valami sprét befújtam a deszkák mögé... utáltam magam, amiért megölöm, de már sírtam, annyira álmos voltam, és az a muzsikus lélek nem és nem hagyott aludni :(

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó fejek! De leginkább az írásod róluk, az tetszett! :))
    A hasi-tasi szu-per!!!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Köszi Lányok!
    Szerintem 11 hét alatt megcsappantotta a rovar populációt a lakásban, amíg szökésben volt. Na, meg a hüllők elég sokáig bírják kaja nélkül. Szerintem nem éhezett. Jól nézett ki, amikor megtaláltuk. Lehet jobb is ha nem tudom, hogy miket evett meg! :-)

    VálaszTörlés
  8. Megvan a megoldás! Időről-időre ki kell engedni őket, oszt kész is a lakás rovartalanítása! Plusz még el se mennek, majd bolond lenne, a terített asztal mellől...
    :-)

    VálaszTörlés