Oldalak


Járok az álmok útján és próbálgatom a szárnyaimat.

"Álmodj, amit csak akarsz, menj, ahova szeretnél, légy az, aki szeretnél, mert csak egy életed van, s csak egy lehetőséged, hogy olyan dolgokat csinálj, amit szeretnél!" (Paulo Coelho)

"Add tovább a tudományt! Valamikor elindult a foltvarró-staféta, hogy szerteágazó világmozgalom legyen belőle. Ma névtelen foltvarróknak köszönhetik a neves művészek is azt, hogy kitaposták az utat. A foltvarrás közösségi tevékenység, ez talán a legszebb (ha nem is mindig a legmutatósabb) része. Ne felejtsd el: csak az félti a tudományát, akinek kevés van belőle. A féltékenység és az irigység veszélyes kór, elsősorban annak árt, aki birtokolja. Szabadulj meg tőle"

(Dolányi Anna: Hasznos könyv foltvarróknak)


Magamról

Saját fotó
Anya vagyok és feleség! Ez a státuszom, a foglalkozásom, a hivatásom. Három fiam van! Ha akad egy kis szabadságom, akkor alkotok. Mindenfélét. Csakúgy... A varrás nagy szerelem.

Köszönöm, hogy benéztél hozzám!

Ha megtetszett valami és Te is szeretnél, írj bátran!

bozsomati@gmail.com

2011. március 31., csütörtök

Elégedett vagyok! :-)

Tavasz van! Ezt mi sem bizonyítja, mint, hogy gyönyörűen süt a nap! Meleg van! Csicseregnek a madarak! Pattannak a rügyek, virágzanak a jácintok, a nárciszok, az ibolyák, a kankalinok, a krókuszok, stb, stb.
Kipakoltam a kaktuszaimat, hazakerültek a leandereim és nem kell fűteni!!!!! :-)
És mi jelzi még, hogy tavasz van??? Hát nem lehet kordot kapni a boltokban. Illetve csak maradékokat! Tavasszal ne akarjunk kordot varrni! :-o Én viszont most akarok hátizsákot varrni és kordból! :-) Magamnak barnából, a barátnőmnek zöldből. Barna kordot sikerült venni, zöldet nem. Egy foltvarró legyen kreatív! Vettem drapp (egész világos) kordot. Gondoltam megpróbálom befesteni. Colombus-val. Az eredménnyel elégedett vagyok!!! Egyetlen bánatom van! Mégpedig, hogy a kordom nem homogén vékony csíkos, hanem váltakozó vastagságú csíkos. Na nem szaporítom tovább a szót! Mutatom az eredményt!
Melléraktam az eredetit, az összehasonlítás kedvéért! :-)

6 megjegyzés:

  1. Jobb mint egy eredeti zöld. Legalább egyedi!!

    VálaszTörlés
  2. Jaj! Azt nem is írtam, hogy ez a szín borsózöld néven futott! :-) Életben azért más...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!! Kordot még nem festettem, de a colombustól félek, mert nekem mindig utána engedte a színét. Én ibéria hívő vagyok, ha nincs procion. De Nálad mindig csudajó eredmények lesznek, csak nekem nem sikerül :-((
    Ági

    VálaszTörlés
  4. Te!!! Ez nagyon jó lett! Bátraké a szerencse!! És nem engedi a színét?

    VálaszTörlés
  5. Tegnap festettem. Jól kiöblítettem, a végére már tiszta vizet eresztett. Ma száradt. Holnap átvasalom, aztán referálok :-))

    VálaszTörlés