Oldalak


Járok az álmok útján és próbálgatom a szárnyaimat.

"Álmodj, amit csak akarsz, menj, ahova szeretnél, légy az, aki szeretnél, mert csak egy életed van, s csak egy lehetőséged, hogy olyan dolgokat csinálj, amit szeretnél!" (Paulo Coelho)

"Add tovább a tudományt! Valamikor elindult a foltvarró-staféta, hogy szerteágazó világmozgalom legyen belőle. Ma névtelen foltvarróknak köszönhetik a neves művészek is azt, hogy kitaposták az utat. A foltvarrás közösségi tevékenység, ez talán a legszebb (ha nem is mindig a legmutatósabb) része. Ne felejtsd el: csak az félti a tudományát, akinek kevés van belőle. A féltékenység és az irigység veszélyes kór, elsősorban annak árt, aki birtokolja. Szabadulj meg tőle"

(Dolányi Anna: Hasznos könyv foltvarróknak)


Magamról

Saját fotó
Anya vagyok és feleség! Ez a státuszom, a foglalkozásom, a hivatásom. Három fiam van! Ha akad egy kis szabadságom, akkor alkotok. Mindenfélét. Csakúgy... A varrás nagy szerelem.

Köszönöm, hogy benéztél hozzám!

Ha megtetszett valami és Te is szeretnél, írj bátran!

bozsomati@gmail.com

2010. október 30., szombat

Megint mobiltartó

Ezúttal a Zuramnak! Bevallom egy kicsit szégyellem is magam, mert már régóta sóhajtozik, hogy bezzeg neki nem csinálok semmit. Ami persze nem igaz. Na, meg mit is lehetne egy pasinak??? Varrtam neki is egy mobiltartót. Arra már régóta vágyott. Meg majd mégegyet, mert kell csere is :-))
Íme az első darab.


Sajnos este, lámpafénynél képtelen vagyok normális fotót csinálni, de ígérem, ha sikerül holnap egy használható felvételt csinálni, akkor kicserélem a képet.

5 megjegyzés:

  1. Nekem ezzel a fotóval is tetszik! A Zurad biztos örül majd neki! :D Ezt az autós minta a sajátod? Nagggyon cuki! :D

    VálaszTörlés
  2. Örült neki! :-)
    Saját minta. Illetve én rajzoltam, de biztos van ilyen máshol is. Ezt a mintát használtam már a tesóm edényfogó kesztyűjén (nagyobban), meg a mihály-napi filcfityegők között is láthatod ;-)
    Kicsit élénkebb színű az egész mobiltartó a valóságban.

    VálaszTörlés
  3. igazi pasis ezzel a sok autóval :D

    VálaszTörlés
  4. Egész kedvet kaptam a mobiltok-varráshoz:)

    VálaszTörlés
  5. Csak nem szereti a "Zurad" az autókat? :)Az enyém anno még repülő vadlibást kapott....:DD.Nagyon aranyos lett.

    VálaszTörlés