Oldalak


Járok az álmok útján és próbálgatom a szárnyaimat.

"Álmodj, amit csak akarsz, menj, ahova szeretnél, légy az, aki szeretnél, mert csak egy életed van, s csak egy lehetőséged, hogy olyan dolgokat csinálj, amit szeretnél!" (Paulo Coelho)

"Add tovább a tudományt! Valamikor elindult a foltvarró-staféta, hogy szerteágazó világmozgalom legyen belőle. Ma névtelen foltvarróknak köszönhetik a neves művészek is azt, hogy kitaposták az utat. A foltvarrás közösségi tevékenység, ez talán a legszebb (ha nem is mindig a legmutatósabb) része. Ne felejtsd el: csak az félti a tudományát, akinek kevés van belőle. A féltékenység és az irigység veszélyes kór, elsősorban annak árt, aki birtokolja. Szabadulj meg tőle"

(Dolányi Anna: Hasznos könyv foltvarróknak)


Magamról

Saját fotó
Anya vagyok és feleség! Ez a státuszom, a foglalkozásom, a hivatásom. Három fiam van! Ha akad egy kis szabadságom, akkor alkotok. Mindenfélét. Csakúgy... A varrás nagy szerelem.

Köszönöm, hogy benéztél hozzám!

Ha megtetszett valami és Te is szeretnél, írj bátran!

bozsomati@gmail.com

2010. október 11., hétfő

Visszatekintés az elmúlt napokra

Régen írtam már... Ez nem azt jelenti, hogy nem alkottam, csak sok-sok más is volt, ami miatt a blogolás háttérbe szorult.
Nem is tudom hol kezdjem...
Barátnőmnek csináltam egy levendulás szivecskét. Tudom, hogy nem vígasz Neki (most semmi nem az), de annyira szívesen adtam...

Aztán újabb szülinapi zsúrba voltunk hivatalosak. A képekből is láthatjátok, hogy egy kislányhoz :-)) Így igazi csajos cuccot csinálhattam. Az elején lévő filcvirágot kitűző alapra csináltam, így levehető és bárhová máshová is felrakható.

Aztán már annyi helyen láttam, hogy nekem is ki kellett próbálnom az organza-virágot. Márcsak azért is, mert kaptam innen-onna organza darabkákat. Csupa gyönyörű színben. Íme az én virágom virága:

Végül és nem utolsó sorban kedvet kaptam Berry-től a filceskedésre. Elkapott a karácsonyi hangulat és belendültem.

8 megjegyzés:

  1. De jó, újabb bejegyzés! Hiányoztál!

    VálaszTörlés
  2. Hát...nem unatkoztál!! :)
    Minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel meg vagyok elégedve!! :)

    VálaszTörlés
  3. hihetetlen érzéked van a díszítéshez (még mindig :D) csak ámulok és bámulok a részleteken!
    a filceskedést nem apróztad el! Hova szánod ezt a sokat?

    VálaszTörlés
  4. Ó, ó mennyi gyönyörűség :-)))

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Lányok!!!
    Hová készül a sok filc??? Hát nagy a család! Jön a karácsony!

    VálaszTörlés
  6. Igen, ezt a lendületet szeretem! :D Szépeket alkottál! Még sorrendet sem tudnák köztük tenni, mert mind remek! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Azt a virágot én is tűzném ide meg oda :))
    Biztosan volt nagy öröm :))

    VálaszTörlés