Oldalak


Járok az álmok útján és próbálgatom a szárnyaimat.

"Álmodj, amit csak akarsz, menj, ahova szeretnél, légy az, aki szeretnél, mert csak egy életed van, s csak egy lehetőséged, hogy olyan dolgokat csinálj, amit szeretnél!" (Paulo Coelho)

"Add tovább a tudományt! Valamikor elindult a foltvarró-staféta, hogy szerteágazó világmozgalom legyen belőle. Ma névtelen foltvarróknak köszönhetik a neves művészek is azt, hogy kitaposták az utat. A foltvarrás közösségi tevékenység, ez talán a legszebb (ha nem is mindig a legmutatósabb) része. Ne felejtsd el: csak az félti a tudományát, akinek kevés van belőle. A féltékenység és az irigység veszélyes kór, elsősorban annak árt, aki birtokolja. Szabadulj meg tőle"

(Dolányi Anna: Hasznos könyv foltvarróknak)


Magamról

Saját fotó
Anya vagyok és feleség! Ez a státuszom, a foglalkozásom, a hivatásom. Három fiam van! Ha akad egy kis szabadságom, akkor alkotok. Mindenfélét. Csakúgy... A varrás nagy szerelem.

Köszönöm, hogy benéztél hozzám!

Ha megtetszett valami és Te is szeretnél, írj bátran!

bozsomati@gmail.com

2011. január 24., hétfő

Nagyon veszélyes, ANYÁKAT leterítő vírus

Megpróbáltam összeszedni magam! Egy nagyon alattomos, anyákat nem kímélő, agresszív vírus ólálkodik körülöttünk. Milyen dolog ez, így kiteríteni egy ANYÁT???? Nem ám egy kis nátha, meg egy kis köhögés. Nem! 39,7 fokos láz! Már három napja. Fájdalom a torokban, a fülben, a homlokomban, a tarkómban. Sajog a derekam, fáj a bőröm és 3 napja moccanni sem bírok!!!! Hát hogy merészelte ez a piszok, hogy így leterítsen??!! Hát kifogja ápolni a gyerekeket, meg az apákat??? Milyen dolog ez? Egy hónappal ezelőtt is összetalálkoztam vele, de akkor két nap fekvés után legyintettem neki és én győztem, de most újra itt van és hanyatt vágott. Sokkal erősebben támadott, mint a múltkor és tovább is marad. Évek óta nem voltam a házi orvosnál, de most elmentem. Nem kockáztathatok!
Szóval vigyázzatok, mert itt leselkedik, hogy kifektessen minket, meggyötörjön, hogy aztán elmenjen, mint aki jól végezte dolgát! Drága anyák, lányok és asszonyok vigyázzatok nagyon magatokra!!!

6 megjegyzés:

  1. jobbulást :-)
    már nagyon várom a kész ökoszatyrokat

    VálaszTörlés
  2. Ó, Te szegény! Jobbulást kívánunk!

    VálaszTörlés
  3. Óó, drágám!
    Jobbulást, de iziben!!!! :)
    De komolyan, gyógyulj meg hamar!

    VálaszTörlés
  4. A leghamarabbi egészséges állapotot kívánom Neked:)

    VálaszTörlés
  5. Mielőbbi gógyulást kívánok!!

    VálaszTörlés