Oldalak


Járok az álmok útján és próbálgatom a szárnyaimat.

"Álmodj, amit csak akarsz, menj, ahova szeretnél, légy az, aki szeretnél, mert csak egy életed van, s csak egy lehetőséged, hogy olyan dolgokat csinálj, amit szeretnél!" (Paulo Coelho)

"Add tovább a tudományt! Valamikor elindult a foltvarró-staféta, hogy szerteágazó világmozgalom legyen belőle. Ma névtelen foltvarróknak köszönhetik a neves művészek is azt, hogy kitaposták az utat. A foltvarrás közösségi tevékenység, ez talán a legszebb (ha nem is mindig a legmutatósabb) része. Ne felejtsd el: csak az félti a tudományát, akinek kevés van belőle. A féltékenység és az irigység veszélyes kór, elsősorban annak árt, aki birtokolja. Szabadulj meg tőle"

(Dolányi Anna: Hasznos könyv foltvarróknak)


Magamról

Saját fotó
Anya vagyok és feleség! Ez a státuszom, a foglalkozásom, a hivatásom. Három fiam van! Ha akad egy kis szabadságom, akkor alkotok. Mindenfélét. Csakúgy... A varrás nagy szerelem.

Köszönöm, hogy benéztél hozzám!

Ha megtetszett valami és Te is szeretnél, írj bátran!

bozsomati@gmail.com

2011. július 10., vasárnap

Élek még!

Rettentő elmaradásban vagyok a blogolást illetően. Egy mentségem van! Nyár van! Illetve, ha jobban belegondolok sokkal több mentséget és kifogást fel tudnék sorolni. :-) Varrogatok, de meleg van, nyári szünet van és a fiúk itthon vannak, gyümölcs szezon is van, meg egy kis kerti munka...Ja és néhány hétig számítógép gondokkal is küszködtem. Most viszont iszonyatos a hőség. Legszívesebben meg sem mozdulnék, mert abban a pillanatban izzadok.
Teljesség igénye nélkül azért mutiznék néhány dolgot.


Ezeket a klubban csináltuk.

Festettem is. Anyagot és csipkét.



Még a múltkor bemutatott csíkos alapanyagból készültek.


Szép nyarat kívánok!

7 megjegyzés:

  1. Hűha. Csak kapkodom itt a fejem...gyönyörűek:)
    Azok a festett színek pedig...egészen mesés :)

    Én már hetek óta nem tettem fel gyöngyöt a blogomba. Mentségem az nincs. Egyszerűen nincs kedvem fűzni :)

    VálaszTörlés
  2. Klassz a táskád és csodás lett a dobozod !

    VálaszTörlés
  3. Ennyi minden! ...és az a doboz! Meg a többi is! Fúúúú! :)

    VálaszTörlés
  4. én is csak azt tudom mondani, hogy nagyon-nagyon :-)
    a festett anyagoktól pedig nekem is csurgott a nyálam :D

    VálaszTörlés
  5. Jaj, hát nem is tudom melyik tetszik a legjobban...
    persze táska imádatom miatt a táska első helyen van, de aztán a doboz is szuper és a telcsitartó is nagyon bejön! Festett anyagoknál próbáltad már a színállóságot?
    Hát igen nyár van, hőség van, szünidő van, sokan megértik ezt, én is!! De azért gyere, ahogy tudsz!! :)

    VálaszTörlés
  6. Na csináld már, hogy ezeket a lilákat te festetted? Ezt meg hogyan kell? Hol is laksz te? Nem tudsz tanítani engem így on-line? Ha ha::::

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm Lányok!!!!
    Colombus-szal festettem. Hagyományos módszerrel. Lábasban, főzöm 1 órát. Az elején mindig adok hozzá egy marék sót, aztán hagyom a lében kihűlni és utána még öntök rá ecetet, ebben is hagyom minimum fél órát. Utána átöblítem és idáig jónak tűnt! Nem engedte a színét...
    Egyébként még mivel lehet festeni?

    VálaszTörlés