Oldalak


Járok az álmok útján és próbálgatom a szárnyaimat.

"Álmodj, amit csak akarsz, menj, ahova szeretnél, légy az, aki szeretnél, mert csak egy életed van, s csak egy lehetőséged, hogy olyan dolgokat csinálj, amit szeretnél!" (Paulo Coelho)

"Add tovább a tudományt! Valamikor elindult a foltvarró-staféta, hogy szerteágazó világmozgalom legyen belőle. Ma névtelen foltvarróknak köszönhetik a neves művészek is azt, hogy kitaposták az utat. A foltvarrás közösségi tevékenység, ez talán a legszebb (ha nem is mindig a legmutatósabb) része. Ne felejtsd el: csak az félti a tudományát, akinek kevés van belőle. A féltékenység és az irigység veszélyes kór, elsősorban annak árt, aki birtokolja. Szabadulj meg tőle"

(Dolányi Anna: Hasznos könyv foltvarróknak)


Magamról

Saját fotó
Anya vagyok és feleség! Ez a státuszom, a foglalkozásom, a hivatásom. Három fiam van! Ha akad egy kis szabadságom, akkor alkotok. Mindenfélét. Csakúgy... A varrás nagy szerelem.

Köszönöm, hogy benéztél hozzám!

Ha megtetszett valami és Te is szeretnél, írj bátran!

bozsomati@gmail.com

2011. augusztus 19., péntek

Ágytakaró

Nagy munkában vagyok. Nagybátyám kért tőlem egy ágytakarót. Barnásban kellett gondolkodnom, mert az harmonizál a szoba berendezésével. Lovak azért kerültek rá, mert nagybátyám amatőr zsoké volt hosszú éveken keresztül, aztán fogatot is hajtott. Szóval nagyon szereti a lovakat. Vannak egyéb lovas relikviák is a házban. Remélem tetszeni fog neki.
A munka nagyja még hátra van. Nem tudom még hogy tűzzem...Esetleg javaslat? :-)

15 megjegyzés:

  1. Minden elismerésem a tiéd! Ez valami csodálatos!

    Mennyi munkád van benne? :O

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép!!!!!és tudom,hogy rengeteg munka.....

    VálaszTörlés
  3. Wow... nem találok szavakat, gyönyörű!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett és... férfias! :)
    Tűzés...hm, én férfinek biztos karakteres, egyenes vonalas tűzéssel próbálkoznék. De ez csak az én gondolat menetem, kíváncsi vagyok a végeredményre!!

    VálaszTörlés
  5. szokás szerint gyönyörű!

    tűzésben nem tudok segíteni, mert én tűzni sem tudok :D

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Lányok! Nagy munka! Így igaz és a neheze még hátra van! :-) De meglesz az is! :-)

    VálaszTörlés
  7. Hú! Ez gyönyörű lesz! Csak csodálni tudom..

    VálaszTörlés
  8. Hihetetlenül szép - és pasis:) Én is inkább az egyenes tűzésekre szavaznék:)

    VálaszTörlés
  9. A legfontosabb jelzője: Férfias. Így nagybetűvel :)

    VálaszTörlés
  10. Hűűűűű meg haaaaa.
    Csodaszép. Én hullámokkal tűzném, ahogy a sörény hullámzik a szélben:)

    VálaszTörlés
  11. Hűűű, meg ha! Gyönyörű!!! Már nézegettem egy ideje, hogy hogyan is tűzném. (konkrétan vagy ötödszörre nyitom meg a képet) Végül arra jutottam, hogy játszanék blokkonként a tűzéssel. De dominálnának a geometrikus vonalak. A lovaknál viszont nem. A konturokat körülvarrnám és ott egy kicsit még ki is emelném a mintát. Szerintem átlátszó fólia segítségével alaposan meg kell tervezni. Megéri a tervezésre szánt idő, mert még érdekesebb lenne az összhatás.
    Ági

    VálaszTörlés
  12. Csodás színkompozíció, anyukám is az ilyet szereti (ló nélkül :-) - nem zsoké ;-)

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm szépen mindenkinek! :-)
    Lassan lesz végeredmény...:-)

    VálaszTörlés
  14. Ez valami gyönyörű! Nagyon ügyes vagy! :o)

    VálaszTörlés