Oldalak


Járok az álmok útján és próbálgatom a szárnyaimat.

"Álmodj, amit csak akarsz, menj, ahova szeretnél, légy az, aki szeretnél, mert csak egy életed van, s csak egy lehetőséged, hogy olyan dolgokat csinálj, amit szeretnél!" (Paulo Coelho)

"Add tovább a tudományt! Valamikor elindult a foltvarró-staféta, hogy szerteágazó világmozgalom legyen belőle. Ma névtelen foltvarróknak köszönhetik a neves művészek is azt, hogy kitaposták az utat. A foltvarrás közösségi tevékenység, ez talán a legszebb (ha nem is mindig a legmutatósabb) része. Ne felejtsd el: csak az félti a tudományát, akinek kevés van belőle. A féltékenység és az irigység veszélyes kór, elsősorban annak árt, aki birtokolja. Szabadulj meg tőle"

(Dolányi Anna: Hasznos könyv foltvarróknak)


Magamról

Saját fotó
Anya vagyok és feleség! Ez a státuszom, a foglalkozásom, a hivatásom. Három fiam van! Ha akad egy kis szabadságom, akkor alkotok. Mindenfélét. Csakúgy... A varrás nagy szerelem.

Köszönöm, hogy benéztél hozzám!

Ha megtetszett valami és Te is szeretnél, írj bátran!

bozsomati@gmail.com

2010. szeptember 10., péntek

Mihály-napi vásár

Hétfőn reggel felkérést kaptam az óvónéniktől. Mihály-napi vásár lesz az oviban. Kis műsor, igazi vásári forgatag, ahol minden csoport árul sok-sok apróságot. A befolyt pénz az ovié. Én kis filc-fityegőkben kezdtem gondolkodni. Ma már valami haladósabbat csinálnék....Majd jövőre! :-))
Szóval így nézegetve a fényképet nem is lett olyan sok...De most egy darabig nem tudok ilyet csinálni! ;-)

13 megjegyzés:

  1. Nem is olyan sok? Ha minden szülő veszi a fáradtságot, és csinál "csak" ennyi apróságot, akkor lesz bőven árulnivaló.
    Nagyon szépek, igényesek.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Lányok!

    Hát végülis erről szól a történet. Apró felajánlásokból... :-))

    VálaszTörlés
  3. Hát már megint nem hazudtoltad meg magad! Még ezek az "apróságok" is milyen szépen kidolgozottak, részletgazdagok!
    a bagoly a kedvencem, és nem tudom az okát :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek! Vigyázz, mindenki ilyet akar majd! Ne feledd a szavam, kell majd még ilyeneket gyártanod! :-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek, nekem is a bagoly a kedvencem ! Meg a mézeskalács emberkék :)) Rengeteg meló lehet benne ! Ügyi vagy, de ezt eddig is tudtam :))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kedves Robertiás díszeket varrtál, nálam a numero uno a bagoly holtversenyben a virágokkal. De igazából mind tetszik!!! Ügyi vagy!!!

    VálaszTörlés
  7. Húú, de tetszenek!! Nekem a középső lila muffinos a favorit meg az autós :-)) Csak tátom a számat a képet nézegetve, nekem ezeket megvarrni nem is lenne sem türelmem sem kitartásom :-(((
    Ági

    VálaszTörlés
  8. nekem is a bagoly jön be a legjobban, de mind jó lett

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm Lányok!
    Annyira aranyosak vagytok! Úgy látom egyértelmű befutó a bagoly :-)) Én nem is tudok közülük választani. Mind a gyerekem! :-))
    Tényleg melós volt és a végén már-már a türelmemnek is híjja volt! :-)

    VálaszTörlés
  10. Szia! Mindegyik nagyon szép, de a legszebb a bagoly ! Így döntött a család lányos része :)))
    Judit és Panna

    VálaszTörlés
  11. Édesek lettek, csodás lesz az a vásár! Pici fiam révén az autók, sajátomon meg a bagoly, a muffin, a virágok, tetszenek- de akár mindet is sorolhatnám- legjobban!

    VálaszTörlés