Oldalak


Járok az álmok útján és próbálgatom a szárnyaimat.

"Álmodj, amit csak akarsz, menj, ahova szeretnél, légy az, aki szeretnél, mert csak egy életed van, s csak egy lehetőséged, hogy olyan dolgokat csinálj, amit szeretnél!" (Paulo Coelho)

"Add tovább a tudományt! Valamikor elindult a foltvarró-staféta, hogy szerteágazó világmozgalom legyen belőle. Ma névtelen foltvarróknak köszönhetik a neves művészek is azt, hogy kitaposták az utat. A foltvarrás közösségi tevékenység, ez talán a legszebb (ha nem is mindig a legmutatósabb) része. Ne felejtsd el: csak az félti a tudományát, akinek kevés van belőle. A féltékenység és az irigység veszélyes kór, elsősorban annak árt, aki birtokolja. Szabadulj meg tőle"

(Dolányi Anna: Hasznos könyv foltvarróknak)


Magamról

Saját fotó
Anya vagyok és feleség! Ez a státuszom, a foglalkozásom, a hivatásom. Három fiam van! Ha akad egy kis szabadságom, akkor alkotok. Mindenfélét. Csakúgy... A varrás nagy szerelem.

Köszönöm, hogy benéztél hozzám!

Ha megtetszett valami és Te is szeretnél, írj bátran!

bozsomati@gmail.com

2011. május 23., hétfő

KÁVÉ

Csak most sikerült gép elé keverednem és írnom a pestlőrinci közös varrásról. Na, ami nálam nem volt az a varrás! Annyi ismerőssel találkoztam és rengeteg emberrel megismerkedtem, beszélgettem, zsongtam. Sokáig spórolgatott kis pénzemmel érkeztem. nem titkolt szándékkal. Jól be is vásároltam. Volt tombola, meg csere-bere. Olyan szerencsés vagyok, hogy igazi kincsekkel térhettem haza!!!
Tombolán Gina varrókészlet tartóját nyertem! Gyönyörű munka! Egész délután nézegettem, simogattam! :-) Köszönöm Gina!

A csere-berén pedig két ajándékot is kaptam!
Egyiket Annamaritól. Fantasztikusan profi megoldású pénztárcát! Bizony többen is megirigyelték tőlem! :-)) Nagyon-nagyon köszönöm!

Kaptam még egy ajándékot, de mivel elég sokan voltunk és én még nem vagyok elég benfentes, ezért sajnos szégyellem bevallani, de a harmadik ajándékomat nem tudom kitől kaptam...Ez egy fali kép. Köszönöm szépen innen is!

4 megjegyzés:

  1. Hát, sajnálom, hogy kimaradt... egész péntek estig kérdéses volt, de aztán az ember végleg ágynak esett, így nem tudtam menni... majd legközelebb!

    VálaszTörlés
  2. Én is készülök egyszer. Most éppen lagziba voltunk. Sajnálom hogy pont egybe esett. Remélem hamarosan bepótolhatom.
    Szépek a szerzeményeid!

    VálaszTörlés
  3. nem kicsit irigykedem, hogy ott lehettél :-)
    nagyon sok szépet kaptál :-)
    ó ha én odaszabadultam volna vásárolni... :D:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szívesen ! Örülök, hogy hozzád került :)))

    VálaszTörlés