Oldalak


Járok az álmok útján és próbálgatom a szárnyaimat.

"Álmodj, amit csak akarsz, menj, ahova szeretnél, légy az, aki szeretnél, mert csak egy életed van, s csak egy lehetőséged, hogy olyan dolgokat csinálj, amit szeretnél!" (Paulo Coelho)

"Add tovább a tudományt! Valamikor elindult a foltvarró-staféta, hogy szerteágazó világmozgalom legyen belőle. Ma névtelen foltvarróknak köszönhetik a neves művészek is azt, hogy kitaposták az utat. A foltvarrás közösségi tevékenység, ez talán a legszebb (ha nem is mindig a legmutatósabb) része. Ne felejtsd el: csak az félti a tudományát, akinek kevés van belőle. A féltékenység és az irigység veszélyes kór, elsősorban annak árt, aki birtokolja. Szabadulj meg tőle"

(Dolányi Anna: Hasznos könyv foltvarróknak)


Magamról

Saját fotó
Anya vagyok és feleség! Ez a státuszom, a foglalkozásom, a hivatásom. Három fiam van! Ha akad egy kis szabadságom, akkor alkotok. Mindenfélét. Csakúgy... A varrás nagy szerelem.

Köszönöm, hogy benéztél hozzám!

Ha megtetszett valami és Te is szeretnél, írj bátran!

bozsomati@gmail.com

2010. július 16., péntek

Ebédre

Nagyon nehezen viselem a meleget. Az amúgy is rekkenő hőségben rettentően nincs kedvem még főzőcskézni. Pedig nagyon szeretek. Főzni is és sütni is. Barátnőm már fűzött, hogy csináljak egy főzős blogot is, de bevallom, hogy arra már végképp nincs érkezésem. Így ide fognak bekerülni az arra érdemes konyhai alkotásaim.
Mivel nem volt választásom, hiszen négy éhes szájat kell betömni, így nekiláttam és sütöttem-főztem. Anyósom által termesztett zsenge zöldbabból, tejfölös leves lett és még tavaly lefagyasztott szilvából (szintén saját termés), fahéjas szilvás bukta. Nem csináltam még ilyet. Nem olvastam sehol, bár biztos nem én fedeztem fel Amerikát :-)) Szeretek kísérletezgetni a konyhában is. Szilvát imádjuk, a fahéjat szintén, bukta, mint kelt tészta finom, könnyű, de laktató és a kenyérsütőgép meggyúrja a tésztát (ennyi volt a könnyítés). Szóval a tésztát kinyújtottam (fél kiló lisztből) 16 részre osztottam. Közepébe fahéjas porcukrot tettem és batyunként 3-4 magozott szilvát raktam. Feltekertem, tepsibe dobáltam és megsütöttem. Ami miatt mindezt leírtam az az íz-orgia, amit ez a bukta okozott. Annyira hihetetlenül finom lett! Imádom! Bizony hesegetni kell a fiúkat a tepsitől, hogy maradjon Apának is.
Érdemes kipróbálni! Jó étvágyat!

3 megjegyzés:

  1. Igazán örökbe fogadhatnál :))
    Konyha ? Brrrr...

    VálaszTörlés
  2. :-))))
    Nekem is erőt kellett vennem magamon!

    VálaszTörlés
  3. Jujj Bozsomati!
    Nem elég, hogy a munkáid miatt irigykedem, még a nyálam is csorog! :D:D:D:D:D:D
    Istenien néz ki, és szinte érzem az illatát is!

    VálaszTörlés